Har du en gyldig betaling via ParkOne, men fået en afgift, skal du henvende dig til den kommune, der har udstedt afgiften. Du kan bruge din kvittering fra ParkOne, som dokumentation og hvis parkeringen er gyldig vil kommunen annullere din afgift.
Da ParkOne ikke administrer p-pladser/udsteder ikke afgifter, har vi heller ikke mulighed for at få den annulleret.
Er din parkering ikke gyldig og du mener at det er ParkOnes tjeneste der har fejlet, skal du sende en klage til os.
Inden du kontakter ParkOne skal du venligst tjekke følgende:
- At registreringsnummer på den bil, der har modtaget en afgift stemmer overens med den parkering du har foretaget med ParkOne app´en
- At din parkering var aktiv, på det tidspunkt P-afgiften er udstedt.
- At din parkering med ParkOne er foretaget i samme zone, som P-afgiften er udstedt i
- At parkeringsforseelsen ikke skyldes overtrædelse af generelle færdselsregler eller lokal skiltning,
Er ovenstående betingelser opfyldt, kan du skrive en mail til ParkOne. Skriv til:info@parkone.dk
I mailen vedhæfter du en indscannet kopi eller billede af afgiften og skriver kvitteringsnummeret på den gyldige ParkOne parkering, som du havde da afgiften blev udstedt.
Vi vil behandle din sag indenfor 7 hverdage.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.